Gluténmentes univerzum

Élvezd az életet gluténmentesen

Élvezd az életet gluténmentesen

Mit olvashattok a blogomon és mégis ki vagyok én?

2018. február 05. - Andrea Révész

Sziasztok!

Gluténérzékeny vagyok, vagyis megfosztottak engem a péksütemények, a kenyér és az összes búzalisztből készült étel élvezetétől. Igen ezt látják azok, akik minden nap búzából készült kenyeret esznek, akik minden reggel bedobnak valami péksüteményt vagy teljes kiőrlésű kekszet.

Akkor kezdjük még egyszer.

Gluténérzékeny vagyok olyanokat eszem, amiről más búzazabáló azt sem tudja, hogy létezik. Az én világom széles és tág tele érdekes és új ízekkel, amik sokszor jobbak, mint a búzalisztből készült változatok. Én nem megyek le a boltba kenyeret és péksüteményt venni, az túl unalmas, inkább megcsinálom magam, és nem töltöm az egész napom a konyhában.

A blogon az én univerzumomat ismerhetitek meg receptekkel, „világmegváltó” gondolatokkal, konyhai sikerekkel és bukásokkal. Én nemcsak gluténmentesen étkezem, de igyekszem kerülni az adalékanyagokat is. Tudom nem lehet 100%-an adalék és méreganyag mentesen étkezni, hiszen egyrészt véges a pénztárcám másrészt a mai világban maximum a hegyekben valahol az isten háta mögött lehetne ezt megtenni. Viszont törekedni lehet rá.

Jó olvasást!

Várjál, nyitom az ajtót.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentesuniverzum.blog.hu/api/trackback/id/tr1713637288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása